RSS

Eftersom jag alltid har hatat julen så har jag inte ägnat mig åt att baka eller pyssla. Det är ju sorgligt och tänkte att det skulle bli ändring på det. Fom detta året ska jag sluta hata julen och börja julpyssla. Jag älskar att baka så kommer jag dela med mig av det.

lördag 13 november 2010

Välkommen

Hej och välkommen in till mig ! Eftersom jag alltid har hatat julen så har jag inte ägnat mig åt att baka eller pyssla i juletider. Detta är ju faktiskt ganska sorgligt och jag tänkte att det skulle bli ändring på det. Från och med detta året ska jag sluta hata julen och börja julpyssla. Eftersom jag älskar att baka kommer jag försöka dela med mig av det.

1 kommentarer:

Efva sa...

Perfekt!! Det är ju bara du själv som kan vända dina negativa tankar(klämkäckt men sant!)!! Fundera på hur du skulle vilja att julen var och vad du kan göra för att få den bli bättre år för år! Snart har du din perfekta jul! Julen som gör dig längtansfylld och lycklig!!!! <3 <3

Skicka en kommentar