RSS

Eftersom jag alltid har hatat julen så har jag inte ägnat mig åt att baka eller pyssla. Det är ju sorgligt och tänkte att det skulle bli ändring på det. Fom detta året ska jag sluta hata julen och börja julpyssla. Jag älskar att baka så kommer jag dela med mig av det.

onsdag 17 november 2010

Godmorgon

Eller eftermiddag,jag somnade kl.01.00 och har sovit till 15.30 *s*. Min man är ännu värre,han har influensa och har sovit i närmre ett dygn! Jag tog ju influensasprutan i torsdags och hoppas att jag ska få hålla mig frisk. Idag blir det bara soffläge känner jag,är så uttråkad av att pengarna är slut,men det kommer visst nya på fredag :D. Jäklar vad det ska handlas då.
Maken tjatar om ischoklad och jag har planer på att göra det i helgen. Jag är inte alls förtjust i ischoklad men tror jag ska testa med vit choklad så kanske det slinker ner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar